ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 05.10.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 05.10.2016 r.
„Wymiana rynien i rur spustowych przy ul. Akacjowej 7 i 9”
I.Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa “Wspólnota”
Staszica 5
21-010 Łęczna
II.Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie:
„Wymiana rynien i rur spustowych przy ul. Akacjowej 7 i 9”
III. Zakres rzeczowy zadania:
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania do zapytania ofertowego przedstawiony jest w załączniku nr 1. Dokumenty i załączniki dostępne odpłatnie w kwocie 10 PLN w siedzibie zamawiającego.
IV.Warunki udziału w postępowaniu:
Firmy dysponujące osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w odpowiedniej sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
V. Oznaczenie terminu wykonania całości zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 18.11.2016 r.
VI. Sposób przygotowania i wyboru oferty: :
- Zgodnie ze wzorem formularza oferty
Sposób wyboru oferty:
Najniższa cena ( Cena składanej oferty przyjęta będzie jako cena ryczałtowa obejmująca całą realizację wykonania zadania: pt. „Wymiana rynien i rur spustowych przy ul. Akacjowej 7 i 9”),
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania trzech najniższych ofert i zaproszenia oferentów do negocjacji ceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót po cenach zawartych w ofercie.
VII. Wykaz dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
- Formularz oferty (załącznik nr 2)
- Potwierdzenie zapoznania się z przedmiarem robót, SIWZ, (podpis wykonawcy na każe stronie)
- Dokument potwierdzający wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS o niezaleganiu z podatkami i opłatami,
VIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Dodatkowe informacje w/w robót udzielane są w siedzibie SM “Wspólnota” Dziale Technicznym nr tel. 081 462 76 76.
IX. Miejsce i termin złożenia oferty:
– Ofertę należy przesłać pocztą, bądź dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego.
– Ofertę powinna być:
- w zamkniętej kopercie opatrzona pieczątką,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta,
- opisana następująco:
„Wymiana rynien i rur spustowych przy ul. Akacjowej 7 i 9”
Termin składania ofert upływa z dniem 17 października 2016 r. o godz. 12:00